Onze eerste verre reis - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Frank Judith - WaarBenJij.nu Onze eerste verre reis - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Frank Judith - WaarBenJij.nu

Onze eerste verre reis

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

07 December 2013 | Nederland, Molenhoek

Hallo allemaal,

Een aantal maanden geleden, zijn we druk begonnen met de voorbereidingen. Tickets boeken, visa regelen, het aanschaffen van de juiste materialen: een fatsoenlijke backpack, jungle broeken, wandelschoenen en heuse sandalen.

Nu de route van de reis is uitgestippeld en de benodigde spullen zijn geregeld, is het moment dan bijna daar. Onze grote droom, die nu eindelijk in vervulling zal gaan.

Het wordt nu toch wel écht spannend. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover! Een land vol tempels, olifanten, natuur, historie en cultuur.

Thailand!! "Het land van de eeuwige glimlach"

Frank

Dromen, durven, doen!! Travel while you're young and able. You should take the time to see the world an taste the fullness of life. Don't worry about the money, just make it work. Experience is far more valuable than money will ever be!

Actief sinds 11 Sept. 2015